محمدطاها جیگرخالهمحمدطاها جیگرخاله، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

جیگرخاله

گاه شمار زندگی

1393/5/13 16:15
نویسنده : خاله جون
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر الهی خاله قربونت بره که خیلی شیرین شدی آدم دلش میخواد بخورتت نفس 

خوب حالا میریم سر عکسها...................

این اولین عکسای زمانیه که رفتیم یه روز تعطیل همه باهم دماوند که خیلی خیلی خوش گذشت

بله توعکس بالایی چه ناز خوابیدی پیش بابایی آخه واقعا انقدر تو آب بودی خسته شدی

خندونکآرامخندونک

تازگی ها یادت گرفتی قایم میشی یه جاهایی که اصلا فکرشو نمیکنیم 

اون روز بامن امدی تو آشپزخونه من رفتم سراغ شستن ظرف بعد برگشتم قربون صدقت برم دیدم نیستی هرچی گفتم محمد طاها اصلا صدات در نیومد 

ببین کجا بودی

خندونک

منودیدی هر هر میخندی من چی بگم آخه فدات شم 

اونروزم داری با محمدحسین بازی میکردی قایم شدی ببین کجا پیدات کردیم

اونروز داشتیم شام میخوردیم برای اولین بار سر سفره خوابت برد همه شکه بودیم

تازه گیها هم که همش یا رو میزی یا از رو مبل میری رو اپن نمیشه تنها گذاشتت حالا عکس رو اپنتو بعدا میذارم

اینم دانشمندمونه

این دوتا عکسم مال پارساله خیلی دوسشون دارم الن میذارم خاله سمیه این عکستو میبینه میگه مهندسه خالست

شرمنده خاله جون دیر به دیر میام حوصله ندارممممممممممممممم

سبزسبز

عاشقانه دوست دارم جیگر

                                                    

 

            شکلک نظر بذاریدشکلک نظر بذاریدشکلک نظر بذارید

 

 

پسندها (11)

نظرات (9)

✿ مینا ✿
13 مرداد 93 20:01
ممنون که اومدین وبم من شمارو لینک کردم
خاله جون
پاسخ
شماهم لینک شدید با افتخار دوستم
اتی مامان
13 مرداد 93 21:17
واقعا شیرینی خاله جونماشالله به این پسر گل
مهزاد مامان عرفان
14 مرداد 93 11:48
سلام عزيزم ماشالله به ژسلي.عزيزم خيلي خوبه كه اينقدر زرنگ و باهوشيو بوووووووووووووووووووووس
مامان صدرا
15 مرداد 93 14:10
سلام خاله انشالله همیشه به گردش وشادی مشخصه که کلی اب بازی کردی فدات شم عکسا عالی بودن خاله جون زود زود بیا دلم براتون تنگ میشه
مامانی
16 مرداد 93 23:29
همیشه به گردش وشادی چقدر خوشکلی ماشالله
خاله جون
پاسخ
مرسی خاله جون
فایضه مامانِ عسل
17 مرداد 93 0:45
وااای خاله جان چه لپایی ... یه بوس اب دار میچشبه میبوسمت
مامان دانیال&ویانا
17 مرداد 93 15:12
قربونت برم من محمد طاهای خاله به به چه جاهای قشنگی هم رفتی عزیزم ایشالا همیشه خوش باش و سلامت
سحرمامی آرتین
19 مرداد 93 10:24
ای جانم خاله فداش بشه که اینقدرنازوخوشگل شده.ای شیطون معلومه که حسابی خوش گذروندی نه؟؟؟بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله جون
پاسخ
بله خاله جون خیلی خوش گذشت
فایضه مامانِ عسل
12 شهریور 93 1:19
سلام عزیزم ... جدیدا کم میاین ... منتظر عکس های جدیده گل پسر هستیم .... ممنون میشم پست جدید ما رو هم بخونی رمزو براتون میفرستم ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگرخاله می باشد