محمدطاها جیگرخالهمحمدطاها جیگرخاله، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جیگرخاله

اندراحوالات جیگرخاله

1393/8/26 20:56
نویسنده : خاله جون
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممم شرمنده با تاخیر سرم به شدت شلوغه کنکور ارشد شرکت کردم مثلا دارم درس میخونم ..........................مثلا...............................................

ولی باعکس امدم 

این عکس ها مال مراسم شیرخواره های حسینی تو مصلا انقدر با محمدحسین آتیش سوزوندید نصفشم خواب بودی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با زور ازت عکس انداختم وای نمیستادی که

 

اینجا هم لالا وسط مراسم من بودم خسته میشدم

اینم یه روز قبل روز تاسو نذر بابایی  که صبح حلیم و ظهر قیمه بود تو پارکینگ درست کردیم شاما و محمدحسین ومحمدرضا هم سه تایی آتیش سوزوندید

اینجا نگاه چه جوری نگاه میکنی  آدمو شرمنده خودت میکنی تازگیا یادگرفتی آدمو اینجوری شرمنده میکنی

 

راستی ما گوسفند گشتیم برای نذری یادگرفتی از مامانی که میگفتی 

ببیی به به دم نه نه

یعنی ببیی میگه به به دمه داری نه نه 

اینم عکس مراسم همایش شیرخواره ها تو مسجدمون

این عکسم مال پنجشنبه بود که مراسم حضرت علی اصغر گرفتن یه چفیه و سربند به نی نی ها دادن بعد که امدیم خونه مثل روسری سرت کردیم انقدر خندیدیم آخه سر دایی عباسم کردیم خندونک

نگاه و داشته باش

قربونت برم فعلا بای بای  سعی میکنم زود بیام بخدا ایناهم تند تند گذاشتم

 

 

پسندها (9)

نظرات (15)

نامیلو
26 آبان 93 22:32
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد
مامان صفورا
27 آبان 93 0:26
سلام عجب نگاه مردونه ای من که سکته زدم از ترس آقا طاها منون نخوری میبینی خاله
عمه فروغ
27 آبان 93 10:28
سلام.ای جون به این گل پسر نذرتون هم قبول
مهزاد مامان عرفان
27 آبان 93 15:22
سلام خاله سي قربون. ماشالله چه بزرگ شدي خاله سي!! عزيزم عزاداريهاتون و نذريهاتون قبول. انشالله جزو ياران باوفاي امام زمان باشين و عرفان منم توي جمع شما باشه.
خاله جون
پاسخ
مرسی خاله انشاا...
سحرمامی آرتین
30 آبان 93 11:38
خداروشکراین خاله جون ی دستی به این وبلاگ کشید.. عسل خاله خیلی جیگرشدی ها. روسری هم چه بهش میاد.بلا... موفق باشی خاله جون.
خاله جون
پاسخ
سلام سحر جونم به خدا سرم شلوغه شدید وقت کنم میام حتما
مامان دانیال&ویانا
2 آذر 93 8:15
سلاممممممم به عزیزای دلم خاله و محمد طاها جون عزاداریتون قبول باشه الی قربون محمد طاها جونم برم هزار ماشالا خیلی ناز و با نمکه ذلم میخواست کنارش بودم و بوسش میکردم و میچلوندمش تپلی رو ایشالا امام حسین حافظش باشه میبوسمتون
خاله جون
پاسخ
مرسی خاله جون
زهرا
3 آذر 93 12:00
نذر تون قبول حق باشه انشاالله عکس ها خیلی با مزه شدن
خاله جون
پاسخ
مرسی خاله
مامان سمانه
3 آذر 93 18:56
ماشا... چه بزرگ شده خدا حفظش کنه ایشا... شماهم سربلن از آزمون بیای بیرن
خاله جون
پاسخ
مرسی خاله انشاا...
خاله مهديه
4 آذر 93 0:04
سلام به خاله جون خوبي چه خبرا؟ جيگر خاله چقدر بزرگ شده ماشالا اين عكسه شرمندگيه خيلي جالب بود ناخودآگاه خنديدم محمد طه رو از طرف من ببوس عزيزم به من هم سري بزني خوشحال ميشم
خاله جون
پاسخ
چشم خاله جون
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 4:40
سلام خوبین ؟ عزیزم به رای شما دوستم برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش لطفا و خواهشا با گوشی تلفنتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین .... مرسی ....
سحرمامی آرتین
29 آذر 93 19:32
 ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.  عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری  یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
مامان کیمیا
30 آذر 93 11:36
سلام کیمیا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم اگه عدد47 رو به 1000891010 پیامک بزنین.ممنون از لطفتون
میترا
2 دی 93 15:50
سلام مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده بیایید و زحمت بکشید کد 46 را به 1000891010 ارسال کنید
میترا
4 دی 93 15:20
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
مامان نوشين و بابا علي
8 دی 93 12:04
سلام گل خاله بهت رای میدیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگرخاله می باشد