محمدطاها جیگرخالهمحمدطاها جیگرخاله، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جیگرخاله

از آفرینش تا الان

1394/1/11 1:02
نویسنده : خاله جون
643 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نایت اسکین

 

خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یک عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد * تولدت مبارک

 

 

اس ام اس تبریک روز تولد

تو وجودت واسه من یه معجزست * مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه * روز میلاد قشنگت میمونه * توی تقویم دلم تا همیشه * تولدت مبارک

 

 

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

تولدت مبارک

 

خدارو هزاران مرتبه شکر بخاطر وجود محمدطاهاجونم

جیگرخاله عکسهای تولدم در اسرع وقت میذارم

بدلیل عروسی پسرخاله مامان در روز 11فروردین تولد شمارو 7 فروردین جمعه مامان و بابا برگزار کردن 

نایت اسکین

 

پسندها (5)

نظرات (12)

عمه فروغ
11 فروردین 94 2:04
تولد تولد تولدت مبارک محمد طاها جان تولدت مبارک ان شاا.. 120 سالگیت رو جشن بگیری ان شاا.. همیشه تندرست و شاد باشی
خاله جون
پاسخ
مرسی عزیزم
اتی مامان
11 فروردین 94 15:49
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست... با شکوه ترین روز دنیا تولد توست،پس برای مامان و بابا بمان...دوستت دارم محمدطاها جون
خاله جون
پاسخ
ماهم دوستون داریم
مامان منصوره
11 فروردین 94 19:11
عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی
خاله جون
پاسخ
مرسی عزیزم
سیده نرجس
20 فروردین 94 18:59
ممنونم شما هم با افتخار لینک هستین
ĸoѕαr
8 اردیبهشت 94 15:05
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
خاله جون
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارید چشم حتما میای
مادر بزرگ
11 اردیبهشت 94 14:48
سلام چه عکسهای خوشگلی گذاشتید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم
خاله جون
پاسخ
مرسی عشقم حتما سر میزنیم شرمنده سرمون خیلی شلوغه
مامان فرح
13 اردیبهشت 94 23:33
سلام عزیزم چه گل پسری دارید ماشالله
خاله جون
پاسخ
مرسی عزیزم
maman taha
24 اردیبهشت 94 23:56
ماشاالله چه گل پسری.خداحفظش کنه. چطوری عکس میذارین؟من مدت زیادیه که نمیتونم عکس آپلود کنم. با اینکه حجمش رو کم میکنم
بابای ملیسا خانم ناناز
26 اردیبهشت 94 1:22
با سلام . ضمن تبریک بمناسبت عید مبعث و همچنین بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائی خودتون ، یه یادگاری به رسم یادبود تو قسمت نظرات از خودتون به یادگار بزارید . منتظر شما هستیم .
مادر بزرگ
27 اردیبهشت 94 6:50
زیارت قبول باشه اقا پسر گل
معصومه
8 خرداد 94 20:17
سلام ببخشید می شود رمز پست بالاییتون را به من هم بدهید قول می دهم به هیچ کس ندهم درذمن من همیشه به وبلاگتون می آمدم وخاطرات وبلاگتان را می خواندم اما وقت نمی کردم نظر بگذارم ببخشید می توانم بپرسم شما چند سالتان است؟
بهاره مامان الینا
31 مرداد 94 8:40
تولدت مبارک محمد طاها جان انشاءا... 120 ساله شی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگرخاله می باشد