محمدطاها جیگرخالهمحمدطاها جیگرخاله، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

جیگرخاله

مامان گفتن

1393/2/20 20:23
نویسنده : خاله جون
315 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسسسسسسسسسللللللللللللللللللاممممممممممممممممممممممممممممممممممم

به همه ی دوستای گلم مرسی از عزیزانی که به وب ما سر میزنن بوس

دیشب مامان محمدطاها بهم زنگ زد خیلی خوشحال گفت بالاخر جیگرخاله گفت مامان نمی دونید چقدر خوشحال بود  جیگر خیلی وقت بود که بابا رو میگفت الان همش راه میره میگه مامان خدایاشکرت 

مامان آقا محمدطاها میگه جیگر خاله همش یه چیزیو میگیره دستشو راه میره همشم جاش تومیزتلویزیونه 

تلفنم زنگ میخوره میگه کیه بعد که گوشیو میگیره میگه اعو یعنی الو الهی خاله قربونش بره مامانشم که با من تلفنی حرف میزنه میگه اسی یعنی انسی  اینم یه عکس خوشگل ازجیگرخاله

الهی قربون اون خندت و دندونات برم که تازگی ها یادگرفتی گاز میگیری خندونکتشویق

پسندها (7)

نظرات (10)

مامانی
20 اردیبهشت 93 20:55
خیلی جیگری گل پسر قربون حرف زدنت برم
خاله جون
پاسخ
مرسی
سحرمامی آرتین
21 اردیبهشت 93 8:55
مبارک باشه مامان محمدطاهای نازنینحتماالآن خیلی خش حالی نه؟منم بی صبرانه منتظرروزی ام که آرتین منومامان صداکنه...اوفبه امیداون روز...خخخخخخخه
خاله جون
پاسخ
مرسی سحرجون انشاا... به زودی
خاله صبا
21 اردیبهشت 93 19:41
سلاام منم دارم خاله میشم به وب من و جرقه سر بزنید خوشحال میشیم ! خدا خواهرزاده تون رو براتون نگه داره
خاله جون
پاسخ
مرسی
mojde
21 اردیبهشت 93 20:41
shirini zaboniye bacheha to in sen kheyli bahale
خاله جون
پاسخ
مرسی
خاله صبا
21 اردیبهشت 93 20:42
ممنون منم شما رو لینک کردم دوست دارم هر چه سریع تر احساس خاله شدن رو حس کنم
مامان عرفان
22 اردیبهشت 93 10:59
اخي الهي الهي الهي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قربون دندونات برم خاله جون.يه گاز نگيري ماماني
اتی مامان
22 اردیبهشت 93 11:34
هزارماشالله به این گل پسر
خاله جون
پاسخ
مرسی عزیزم
میترا(مامان مهران)
23 اردیبهشت 93 15:32
سلام مرسی که به ما سرمیزنید . خصوصی برات گذاشتم
خاله جون
پاسخ
lvsd
مامان آرزو
30 اردیبهشت 93 17:27
عزیز دلم خدا شما رو برای مامان مهربونت و خاله خوش قلبتون حفظ کنی ماشالله به قد و بالات . جیگر طلایی و تاج سری و خوش به حالت که خاله به این مهربونی داری
خاله جون
پاسخ
مرسی گلم
مامان دانیال-ویانا
1 خرداد 93 16:44
سلام عزیز دلم ممنون که به وبمون سر زدی ماشالا به محمد طاها جون خیلی نازههههههههه خدا حفظش کنه بجای من بوووووووووسش کن یه عالمه با افتخار لینک شدین
خاله جون
پاسخ
مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگرخاله می باشد