محمدطاها جیگرخالهمحمدطاها جیگرخاله، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

جیگرخاله

گاه شمار زندگی

1393/3/12 9:57
نویسنده : خاله جون
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر خاله 14 ماه شد بگید ماشاا...

جیگرم انشاا... 140 ساله بشی

یه سری عکس برات آوردم مال آخر هفته ست که ما خونتون بودیم که خیلی هم خوش گذشت

این عروسکو خاله سمیه مامان محمدحسین برات خریده دوسش داری زیاد باهم هم قدید

هی زبونتو کن تو میزنمتا

مگه نمیگم زبونتون ببر تو 

خاله این زبونشو نمی بره تو

ولش کن خاله بخند میخوام عکس بندازم بذارم تو وبت

اصلا بذار پشتشو کنم تا یادبگیر عکس منو خراب نکنه با اون زبونش

این عکس مال زمانی که دایی عباس یه دقیقه رفت بیرون شماهم سرتو گذاشتی رو درو گریه کردی

بعد بابای هم نمی تونه اشکتو ببینه بغلت کرد انداختت بالا خیلی دوست داری آخه شما آخ خندیدیقه قهه

بعدشم ما حاضر شدیم بریم خونمون شما هم امدی پایین مارو بدرقه کنید بعد من گذاشتمت پشت فرمون هرکی میگفت بیا پایین زبون دارازی میکردی

بعد انقدر گریه کردی ما رفتیم آخرش مامانت اینا میخواستن ببرنت بیرون که مامان مهشید زنگ زده بوده که بری خونشون مامانتم دید دل گرفته گریه میکنی استقبال کرد و باباعلی بردت خونه عمو پیش دخترمو مهشیدخاله قربونت بره که همه دوست دارن فراووووووووووووووووون

الهی من قربون جیگرم برم فعلا باید برم بابای جیگر  بای بای

پسندها (10)

نظرات (14)

مامان صدرا
13 خرداد 93 7:28
14 ماهگیت مبارک انشالله 120 ساله شی خاله طا ها جونم دیگه داری دلبری میکنی ای شیطون اخی خاله فدای گریه هات
خاله جون
پاسخ
مرسی خاله جون صدارجونوببوس
مامان ماني جون
13 خرداد 93 13:21
14 ماهگيت مبارك توپولو آقاي راننده كجا ميري؟ بوس
خاله جون
پاسخ
مرسی میرم خونه ی خاله
شهناز
14 خرداد 93 19:26
عزیز دلم ت وهم با افتخار لینک شدی
خاله جون
پاسخ
مرسی
سحرمامی آرتین
15 خرداد 93 0:46
عزیزم چراکپی نمیشه؟ چجوری بفرستم؟
خاله جون
پاسخ
'کلید راست نمیشه
مامان دانیال-ویانا
15 خرداد 93 14:32
عزیز دلمممممممممم 14 ماهگیت مبارک ایشالا همیشه سالم و شاد و خوشحال باشی ای جان عروسکت همون سید تو عصر یخبندان نیست ؟چقدر نازه قربونت برم چه قهری کرده بچمون دوستت دارم عزیزم
خاله جون
پاسخ
مرسی خاله جون
میترا(مامان مهران)
18 خرداد 93 15:32
14 ماهگیت مبارک
خاله جون
پاسخ
مرسی
mohadese
18 خرداد 93 17:17
نه گلم نمیشه جزوه های قالب من هیچ کدوم مناسب سرویش اشتراک دهی وبلاگ نی نی وبلاگ نیست با ز به دوستام میگم شاید اونا داشتن نمیدونم من کد موس رو اول وبلاگ خودم امتحان کردم کار میکرد
فایضه مامانِ عسل
19 خرداد 93 21:39
خدانگهدارت باشه خاله جون ... میبوسمت راستی ما شما رو لینک کردیم خوشحال میشیم ما رو لینک کنید ممنون
خاله جون
پاسخ
شما لینکی
m0zhde
25 خرداد 93 19:27
14mahegit mobarak bashe nini goli
نازی
29 خرداد 93 19:47
سلاممممممممممممممم قربون گل پسر که انقدر نازو خواستنیه قربون خاله مهربون که که این وب نازو برات درست کرده دمش گرمبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله جون
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی
اتی مامان
1 تیر 93 12:51
14ماهگیت مبارک محمدطاها جونخیلی شیرین ونازی خاله جون ماشالله...
خاله طلا
1 تیر 93 18:55
مر30 که ب ما سر زدی پسری شما خیلی نازه ه ه ه ه ه ه ه لینکت کردم عززززززززززیزم لطفا لینکم کن
مامان فهیمه
5 تیر 93 13:05
ماشالا به این پسر خوشگل خدا حفظش کنه
خاله جون
پاسخ
مرسی
خاله ی آریسا
31 تیر 93 9:43
سلام نی نی کوچولوی نازنازی خدا حفظش کنه این جیگرو مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگرخاله می باشد