محمدطاها جیگرخالهمحمدطاها جیگرخاله، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

جیگرخاله

مسابقه

1393/3/17 19:00
نویسنده : خاله جون
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا.این یک مسابقه است که باید به سوالاتش پاسخ بدم وبعد3نفرازدوستای خوب رودعوت کنیم.خب حالابریم سراغ مسابقه...

 

1-بهترین دوستت که ازدوران مدرسه تاحالاداشتیش؟

مادرم

 

2-بدترین اتفاق زندگیت چی بوده؟

فوت مادر بزرگم

 

3-بهترین هدیه روازکی گرفتی؟چی بوده؟

همه رو از خدا بماند

 

4-خودتون روبرای یک لحظه جای مادربزرگ فرض کنید!اون حس روتوصیف کن.

من مادر بزرگه شادی میشم خیلی خوبه با نو ه هام بازی میکنم

 

5-آرزوی قلبت روواسه نی نی گلت بگو؟

سالم وموفق وشاد باشه

 

6-دوست داری درکجازندگی کنی؟( یک کشوربه جزایران )

آلمان

 

7-به نظرت بعدازنی نیت خوشگل ترین نی نی که دیدی کی بوده؟

هنوز ندیدم ولی همه یه زیبایی خواستی دارن

8-نی نیت روشبیه چه میوه ای میدونی؟

هلو

 

9-وقتی بچه بودم دوست داشتم......امانشد.جواب نقطه چین روبنویس.

یه داداش کوچیکتر از خودم داشته باشم

 

10-درآخراگرهمین الآن یک آرزو داری که بگی برآورده بشه چی میگی؟

خیلی شخصیه(.....)

این مسابقه هم به عشق سحرجونوآرتین جونبوس

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (6)

سحرمامی آرتین
18 خرداد 93 14:08
سلام عزیزم ممنون که تن تن بهمون سرمیزنیماهم شمارودوست داریم.میبوسمتون.آقامحمدطاهاروهم ازطرف من ببوسینش
خاله جون
پاسخ
مرسی خالش ماچ آرتین جونم یادت نره
یه مامان منتظر
29 خرداد 93 12:04
سلام دوست گلم خواهر زاده زیبایی داری خدا حفظش کنه وبت هم قشنگه با تبادل لینک موافقی
خاله جون
پاسخ
مرسی گلم شما لینک شدی
فایضه مامانِ عسل
30 خرداد 93 0:01
چه بامزه مسبقه و نظر سنجی جالبیه ... راستی مرسی سر زدی نی نی رو ببوس از طرفم خاله ی مهربانه محمد طاها
فایضه مامانِ عسل
31 خرداد 93 4:15
خاله سانی
31 خرداد 93 12:55
عزیزم مسابقه جالبی بود مرسی که به ما سر زدی.لینک شدی
مهزاد مامان عرفان
5 تیر 93 16:40
سلام عزیزم منم توی مسابقه میتونم شرکت کنم؟
خاله جون
پاسخ
حتما عزیزم من شمارو دعوت میکنم کپی کنید تو وب به نمایش بذارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگرخاله می باشد